Inaczej wyobrażaliśmy sobie postacie Guilty Gear i BlazBlue pod jednym tytułem, ale na bezrybiu i rak ryba. Studio deweloperskie, debugowanie gier i liczne cameo.
Wcielimy się w rolę Stelli, pracującej w Awesome Rainbow Corp nad deweloperką gier, a jej głównym zadaniem jest oczyszczenie z bugów najnowszej produkcji – największej w historii firmy. Gdy sprawy się komplikują, pojawia się coraz więcej dziwnych błędów a czas ucieka jak szalony, rozwiązanie może być tylko jedno: użycie debuggera Code Shifter, który za pomocą wirtualnego avatara pomoże rozwiązać problem od wewnątrz.
Otrzymujemy platformową grę akcji, w której wykorzystamy ponad 100 postaci z różnych gier aby rozwiązywać napotkane problemy. Gościnnie zawitają postacie z serii Guilty Gear, BlazBlue czy River City – oczywiście w 8-bitowych wersjach. Także i ścieżka dźwiękowa, w tym znane z wymienionych gier kultowe aranżacje, otrzymają swoje retroprzeróbki, aby wszystko było na swoim miejscu. Po pokonywaniu bossów będziemy otrzymywać wdzianka z nowymi mocami, a gdy część platformowa nam się znuży to będziemy mogli oddać się czystej bijatyce brawlerowej w trybie Colorful Fighters.
Dokładnej daty premiery póki co brak, aczkolwiek wstępnie plany obejmują pierwszy kwartał 2020. Każda platforma otrzyma swoje miejsce przy stole: zapowiedziano wersje na PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC via Steam.
Trailer gry z dużą dawką gameplay’u:
Naczelny. Pismak. Kolekcjoner. Entuzjasta bijatyk, filmowych adaptacji i automatów arcade. Frytki posypuje majerankiem.