Po udanej kampanii Kickstarster w 2017 roku projekt Outbuddies pod swoje skrzydła przygarnął wydawca Headup, co poskutkuje premierą w trzeciej kwarcie tego roku.
Julian Laufer, samodzielny autor gry, prezentuje nam klasyczną metroidvanię ze wszystkimi reprezentatywnymi dla tego gatunku elementami. Otrzymamy otwarty świat w podwodnej krainie zatopionego miasta bogów na dnie Atlantyku z mnóstwem przełączników, pułapek, puzzli oraz naturalnie: tabunami przeciwników czających się za kontem na nasz progres. Na końcu etapów oczywiście czekają bossowie, którzy zgodnie z obietnicami autora posiadają wymagające AI – inspiracją posłużyć miały takie gry jak Hollow Knight czy Dark Souls. Całość spaja intrygująca narracja, 60 klatek na sekundę oraz oryginalny soundtrack autorstwa OGRE.
Gra pojawić się ma w trzecim kwartale bieżącego roku na PC via Steam, a w 2020 produkcja zawita na Nintendo Switch, PlayStation 4 oraz Xbox One.
Profil gry w serwisie Steam: LINK
Trailer gry ukazujący gameplay:
Naczelny. Pismak. Kolekcjoner. Entuzjasta bijatyk, filmowych adaptacji i automatów arcade. Frytki posypuje majerankiem.