Chociaż nazwa silnika wciąż pozostawia gorzki posmak, to mimo wszystko fajnie, że ktoś pokusił się o odtworzenie drugiej części cyklu The Elder Scrolls.
Osiągnięcie wersji z numerkiem 1.0 oznacza kompletne przeniesienie The Elder Scrolls: Dagerfall na łono silnika Unity. W praktyce nie jest to odtworzenie dokładne, bo gra została unowocześniona i wzbogacona między innymi o nowy system oświetlenia, dalszy obszar widzenia, wsparcie dla szerokich ekranów, współczesne sterowanie, a także dodatkowy content. Dostajemy nowe klasy postaci, miejsca geograficzne, a także dodatkowe opcje pozwalające nam na dostosowanie rozgrywki, jak tryb retro (doświadczenie bardziej zbliżone do oryginalnego Daggerfalla), wsparcie dla modów, czy możliwość ograniczenia rozmiaru generowanych lochów.
#DaggerfallUnity 1.0.0 Release is now available! After several years in development, and the efforts of many people, Daggerfall Unity is finally considered complete. The project will now move into post-release community support and maintenance.https://t.co/A6MmlPCXQZ pic.twitter.com/XsN6gxfkCB
— Gavin Clayton (@gav_clayton) December 30, 2023
Mod można pobrać pod tym adresem.
Miłośnik starych gier, dobrych książek, stołowych gier bitewnych, w wolnych chwilach animator hejtu.