[Kickstarter] Dungeon Team, czyli turowy crawler skąpany w ASCII

Trwa kampania zbiórkowa na docelowo darmowy dungeon crawler w klimatach rodem z lat 80. Podstawowy próg fundingu nie jest specjalnie odległy.

Dungeon Team to rozwinięcie konceptu gry przeglądarkowej, który po dłuższej przerwie w deweloperce zostanie przeniesiony na Steam i urozmaicony nowymi elementami rozgrywki. Naszym celem będzie zebranie drużyny i przemierzanie lochów, a więc to co miłośnicy retrogrania mają w swej krwi od dziesięcioleci. Jedenaście klas herosów do wyboru z opcją różnorodnego ich levelowania, a także i wielkości samych ekip. Opcji zabawy jest sporo: od taktycznej rozgrywki w czasie rzeczywistym w stylu szachów, przez auto battler gdzie fazami walk zarządza obu stronom AI, po idle crawler z proceduralnie generowanymi lochami. To interesujący projekt, który może przyciągnąć sporo fanów klasyki do rozgrywek PVP.

Pierwszy próg fundatorski ustawiono na 10 tyś. dolarów (40 tysi z hakiem na złocisze przeliczając), a w momencie pisania niniejszego artykułu (w dobę po starcie) uciułano 25% tej sumy. Odhaczanie kolejnych celów zbiórkowych pozwoli na dodawanie kolejnych elementów gry, a darczyńcy za swe wpłaty otrzymają walutę grową oraz będą mogli mieć wpływ na projektowanie niektórych elementów rozgrywki. Warto jednak wesprzeć projekt chociażby dlatego, że ma być za friko na starcie dla każdego chętnego.

Profil zbiórki w serwisie Kickstarter: LINK

Profil gry w serwisie Steam: LINK

Wersja demonstracyjna na oficjalnej stronie: LINK