Rogue Command, czyli klasyczny RTS z elementami roguelike

Studio feneq pragnie zafundować nam nieco strategicznej klasyki, acz nie skąpi jednocześnie z dorzucaniem pełną garścią urozmaicających elementów.

Rogue Command pozwoli nam się wcielić w sztuczną inteligencję o nazwie Engineer, która zyskawszy świadomość staje na czele rebelii robotów aby wyzwolić planetę z rąk Planetary Core Extractor Company (PCX). W swej podstawie to strategia czasu rzeczywistego, a więc będziemy budowali od zera swoją bazę oraz armię, jednakże wraz z kolejnymi zwycięstwami wybierać będziemy pośród projektów nadających naszym wyborom znaczenia taktycznego w rozwoju. Ma być tego sporo, bowiem twórcy obiecują ponad 100 schematów, 90 rodzajów jednostek, 40 specjalnych ulepszeń, zaś same walki prowadzone mają być w 16 różnorodnych biomach – duży potencjał na nieliniową zabawę z wielokrotnymi podejściami i kombinacjami.

Gra ma wejść w fazę wczesnego dostępu w trzeciej kwarcie tego roku na PC via Steam, zaś edycje na Mac oraz konsole pojawią się w późniejszym okresie.

Profil gry Rogue Command w serwisie Steam: LINK

To i owo można podejrzeć na video: