Klip “We are born to play” w wykonaniu artystów Galantis i Charli XCX reklamuje atrakcję Super Nintendo World, która zostanie otworzona w japońskim parku Universal Studios.
Na gości Super Nintendo World czekać będzie masa atrakcji. Głównym zamysłem parku zdaje się być odwzorowanie wirtualnych doświadczeń w rzeczywistym świecie. Na materiałach promocyjnych można zobaczyć m.in. znane z serii Mario “question blocki”, z którymi miłośnicy Nintendo będą mogli wchodzić w interakcje na tej samej zasadzie, jak miało to miejsce w platformówce.
Super Nintendo World ma zostać otwarty przed tegorocznymi igrzyskami olimpijskimi w Tokio. Goście, którzy wybiorą się do parku Universal Studios mieszczącego się w Osace, po udaniu się do kompleksu z atrakcjami Nintendo otrzymają specjalne opaski: Power Up Bands. Gadżet ma łączyć się z aplikacją na smartfonie i rejestrować aktywności użytkownika w parku. Ma to umożliwiać między innymi zbieranie wirtualnych monet i rywalizować z innymi gośćmi parku.
Super Nintendo World will use tech + smartphone app⚡ Wearable wrist bands called the "Power Up Band" will make you feel like you're part of the game world 🎮 You can collect digital coins and compete with others #SuperNintendoWorld #MarioKart pic.twitter.com/ltloaNqCCE
— Kurumi Mori (@rumireports) January 14, 2020
Aplikacja na komórce umożliwi również utworzenie profilu, dzięki któremu będzie można zdobywać osiągnięcia. Poza tym ma zawierać mapę umożliwiającą łatwiejsze poruszanie się po parku i odnajdywanie atrakcji.
Park w Osace ma być pierwszym, ale nie ostatnim gdzie magiczny świat Nintendo otworzy swoje podwoje. Również parki Universal Studios w Stanach zjednoczonych mieszczące się w Hollywood, Kalifornii, Orlando i na Florydzie, oraz park w Singapurze mają na przestrzeni następnych lat być wzbogacone o sektor z atrakcjami Nintendo.
Klip reklamujący park:
Miłośnik starych gier, dobrych książek, stołowych gier bitewnych, w wolnych chwilach animator hejtu.