Wing of Darkness, czyli anime, militaria i zabandażowane dziewczynki

Klasyczny zestaw, używany przez dekady na wskroś mediów, nadal zaskakuje swą skutecznością. Wstępne ramy premiery gry oraz garść informacji podano, a i wishlistować już można.

Gra ma być podzielona na dwie części: bojową, w trakcie których prowadzić będziemy epickie walki wielkich proporcji, oraz fabularną, opartą na rozbudowanych cinematikach codzienne ukazujących życie bohaterek w centrum konfliktu. Z jednej strony zatem interesować będzie nas rozbudowany i elastyczny arsenał do prowadzenia podniebnych bitew, z drugiej zaś opowieść o postaciach z różnych warstw społecznych i o różnych charakterach, przedstawiana w solidnie wykonanych scenkach CG.

Gra ma pojawić się w pierwszej dekadzie 2020 roku na PC via Steam, a w przyszłości także zawita na PlayStation 4.

Profil gry w serwisie Steam: LINK

Motyw przewodni w stylu openingu anime:

Teaser sprzed kilku miechów:

Spora dawka gameplay’u z tegorocznego PAX EAST 2019: