Ręcznie rysowana platformówka z elementami przygodowymi jest tworzona jednoosobowymi nakładami sił i talentu, co tym bardziej warto docenić wsparciem.
Napędzana kawą świnka morska imieniem Joe wyrywa się ze swej klatki i przemierza niebezpieczny świat pełny niebezpieczeństw typowych dla futrzatego malucha. Gra bazuje na systemie misji w stylu Super Mario 64, umożliwiając interakcje, rozwiązywanie puzzli, wymianę argumentów fizycznych oraz, naturalnie, walki z bossami tj. pan hydraulik.
Jeff Mumm, autor Guinea Pig Parkour, jako pierwsze źródło swej inspiracji podaje grę Aladdin na Super Nintendo (SNES), której to projekt miał być swoistym hołdem. Innymi wpływowymi tytułami były m.in. Earthworm Jim, Sam and Max: Hit the Road, Day of the Tentacle, Yoshi’s Island, Crash Bandicoot 2 oraz Super Mario 64, a także dziecięca fantazja grania w gry aby poczuć się niczym w kreskówce.
Strona projektu w serwisie Kickstarter: LINK
Naczelny. Pismak. Kolekcjoner. Entuzjasta bijatyk, filmowych adaptacji i automatów arcade. Frytki posypuje majerankiem.