Studio Starsoft szykuje dla nas dwuwymiarową grę platformową napakowaną po brzegi elementami z innych gatunków, wynoszącą skakanie po pikselach na całkiem inny poziom.
Winston Tracy, szef projektu, wspomina że chcą stworzyć podstawę pod postacią platformówki 2D, na których się wychowali, i dodać więcej interakcji dla gracza i otaczającego go świata. Przykładowo: napotkany włócznik nie będzie tylko anonimowym przeciwnikiem – kobieta, którą uratowaliśmy, okaże się jego matką i następnym razem gdy go spotkamy będzie wdzięczny i nieagresywny. Twórcy chcą stworzyć otwarty świat, w którym żołnierza toczącego z nami pojedynek będziemy mogli przekonać aby stał się naszym sojusznikiem w większej sprawie. Świat, w którym znajomość ulubionego jedzenia danego NPC będzie tak samo istotne, jak kołczan pełny strzał, a każdy rywal jest potencjalnym sprzymierzeńcem.
Za grą stoi mały zespół weteranów branży growej, pracujących w przeszłości m.in. w takich znanych firmach jak LucasArts czy Sierra, a Dan Adelman, były szef działu indie przez 9 lat w Nintendo America, zajmuje się stroną biznesową studia.
Profil gry w serwisie Steam: LINK
Trailer ukazujący jak te wszystkie piękne założenia wyglądają w praktyce:
Naczelny. Pismak. Kolekcjoner. Entuzjasta bijatyk, filmowych adaptacji i automatów arcade. Frytki posypuje majerankiem.