Produkcje niezależne słyną z wyszukiwania nietypowych rozwiązań, a więc tym bardziej warto wesprzeć ambitne projekty słowem i grosiwem.
Gracz wciela się w Persefonę, władczyni świata podziemnego i opiekunkę dusz zmarłych. Bogini Demeter kradnie jednak jej tytuł, przez co nasza bohaterka zmuszona jest do działania w mrokach i polegania na swych umiejętnościach do skradania się. Przeciwnicy po spostrzeżeniu Persefony nie rzucą się jednak na nią – zamiast tego wezwą posiłki, których siła będzie uzależniona od tego w jakim stopniu zostaniemy wykryci. Bez względu na skuteczność kamuflowania się walki toczyć będziemy w systemie turowym. Autor dosyć szczegółowo opisał cały mechanizm, toteż lepiej zaczerpnąć wiedzy u źródła.
Premiera gra przy pomyślnym Kickstarterze jest planowana na czerwiec 2020 – zbiórka zapewni możliwości pracy w pełnym wymiarze czasowym oraz opłacenie ścieżki muzycznej Paradoxigent. Póki co można pograć demko z pilotem fabularnym: LINK.
Profil projektu w serwisie Kickstarter: LINK
Naczelny. Pismak. Kolekcjoner. Entuzjasta bijatyk, filmowych adaptacji i automatów arcade. Frytki posypuje majerankiem.