Jeśli bardziej kręci was podejście taktyczne w kwestii pojedynków, aniżeli mashowanie przycisków lub utrwalaniu combosów, to z pewnością wpadnie wam w oko to cudeńko.
Główna bohaterka nie jest górą mięśni z toporem w zębach tudzież magiem trzaskającym elementami na lewo i prawo, toteż gdy nadchodzi potrzeba jej głównym orężem jest logika, przewidywanie i refleks. W grze brak jest jakiegokolwiek progresu postaci tudzież jakichkolwiek dropów – zabawa polega na czytaniu ruchów przeciwnika, dopasowywaniu się do sytuacji i… po prostu stawaniu się lepszym. Ciekawostką jest natomiast system checkpointów: stawiamy je sami, a gdy przyjdzie nam zginąć respawnujemy się w ustawionym miejscu – oczywiście o ile przeciwnik nam go nie zniszczy. Wszytko to skąpane w ślicznej 16-bitowej oprawie graficznej.
Premiera jeszcze w tym roku na PC via Steam, Xbox One i PlayStation 4.
Profil gry w serwisie Steam: LINK
Trailer odkrywający charakterystykę rozgrywki:
Naczelny. Pismak. Kolekcjoner. Entuzjasta bijatyk, filmowych adaptacji i automatów arcade. Frytki posypuje majerankiem.